Fant: 3839

Produsentforeningens henter erfaren dansk juridisk rådgiver

Anders Bredmose blir ansatt som Produsentforeningens nye juridiske rådgiver. Han kommer fra en tilsvarende stilling i den danske produsentforeningen der han har jobbet siden 2008. Han var ferdig jurist fra Københavns Universitet i 2004 med medierett, immateriell rett, arbeidsrett og it-rett i fagkretsen. Han har også studert et halvt år i Nederland med blant annet konkurranserett i EU som emne. Han starter omkring 1. september.

GOD SOMMER - LANG VÅR

Produsentforeningen ønsker sine medlemmer og samarbeidspartnere en god sommer. Denne våren har vært krevende med mange utfordringer, og vi har ikke fulgt opp hjemmesiden her på den måten vi skulle.

Les hele saken »

Hederskveld på Chat Noir!

Gullrutens Fagpris går av stabelen klokken 19.00 torsdag 24.april. Det er fortstatt mulig å få billetter!

Her er Gullruten nominasjonene

I hektiske korte tre uker har 91 jurymedlemmer, fordelt på 13 juryer, representert av TV kanaler, uavhengige produksjonsmiljø, mediebyrå, fagpersoner og studenter med tilknytning til bransjen, kommet frem til nominasjonene blant 430 innsendte bidrag til Gullruten 2014.

Nominasjonene til Gullruten offentliggjøres mandag

Mandag 31. mars er det pressekonferanse med offentliggjøring av de nominerte til Gullruten på Carion Royal Christiania.