• Denne tjenesten er desverre utilgjengelig for øyeblikket

Fant: 3847

PRODUSENTFORENINGEN SØKER DIREKTØR

Produsentforeningen vil fra nyttår være en del av Hovedorganisasjonen Virke, og får egen bransjedirektør og juridisk fagsjef. Ny direktør skal sikre optimale rammebetingelser for norske film, TV- og spillprodusenter. Vår nåværende generalsekretær slutter etter nesten 11 år for å bli dekan på Westerdals.

GRATULERER MED FUSJON

Så var det tid for feiring! Bransjeutviklingsdirektør i Virke, Asbjørn Myrlund, Generalsekretær i Produsentforeningen, Leif Holst Jensen, og styreleder Asle Vatn er fornøyd med resultatet av avstemningen på den ekstraordinære generalforsamlingen.

Produsentforeningen fusjonerer med Virke

Produsentforeningens medlemmer vedtok med 98 prosent av stemmene, og en deltakelse på mer enn 75 prosent at foreningen skal fusjonere inn i Hovedorganisasjonen Virke fra nyttår. Den ekstraordinære generalforsamlingen 19. november blir historisk.
- fusjonen vil bli en styrking for foreningen og bransjen, sier styreleder Asle Vatn.

EKSTRAORDINÆR GENERALFORSAMLING ONSDAG 19.11 KL. 1500

Det er veldig viktig at medlemmene kommer, eller sender fullmakter til de som kommer på den viktigste generalforsamlingen i Produsentforeningen på mange år. Vi skal behandle forslaget om fusjon med Virke. Det krever god deltakelse for å sikre gyldige vedtak.

Bedre enn fryktet

- Statsbudsjettet er bedre enn fryktet, og verre enn vi hadde håpet, sier Produsentforeningen. Men dette budsjettet bør gi grunnlag for bedre dialog mellom filmbransjen og regjeringen.