Fant: 3849

Tusen takk for meg!

Tusen takk til alle samarbeidspartnere, medlemmer og resten av bransjen. Produsentforeningens styre og Virkes ledelse har signert fusjonsavtalen. Det er starten på noe nytt og slutten på en lang og spennende periode i Produsentforeningen. Jeg vil gjerne takke for utrolig mange gode øyeblikk. Jeg trodde jeg skulle være i Produsentforeningen i tre år, og ender opp med nesten 11, skriver Leif Holst Jensen.

PRODUSENTFORENINGEN BLIR VIRKE PRODUSENTFORENINGEN

Styret og ledelsen i Produsentforeningen signerte fredag 19. desember avtalen som innebærer at Produsentforeningen fusjonerer inn i Virke, og blir til Virke Produsentforeningen fra nyttår.
Det er avslutningen på en lengre strategiprosess, og starten på noe nytt.

PRODUSENTFORENINGEN SØKER DIREKTØR

Produsentforeningen vil fra nyttår være en del av Hovedorganisasjonen Virke, og får egen bransjedirektør og juridisk fagsjef. Ny direktør skal sikre optimale rammebetingelser for norske film, TV- og spillprodusenter. Vår nåværende generalsekretær slutter etter nesten 11 år for å bli dekan på Westerdals.

GRATULERER MED FUSJON

Så var det tid for feiring! Bransjeutviklingsdirektør i Virke, Asbjørn Myrlund, Generalsekretær i Produsentforeningen, Leif Holst Jensen, og styreleder Asle Vatn er fornøyd med resultatet av avstemningen på den ekstraordinære generalforsamlingen.

Produsentforeningen fusjonerer med Virke

Produsentforeningens medlemmer vedtok med 98 prosent av stemmene, og en deltakelse på mer enn 75 prosent at foreningen skal fusjonere inn i Hovedorganisasjonen Virke fra nyttår. Den ekstraordinære generalforsamlingen 19. november blir historisk.
- fusjonen vil bli en styrking for foreningen og bransjen, sier styreleder Asle Vatn.